جهاد اسلامی: نتانیاهو به اهدافش نخواهدرسید-راهبرد معاصر

جهاد اسلامی: نتانیاهو به اهدافش نخواهدرسید

یک مقام جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد که رژیم اشغالگر دچار حالت فرسایشی شده و نتانیاهو فقط دنبال بازگرداندن اسرا و توافقی موقت است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۹۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنگ رژیم کودکش صهیونیستی علیه نوار غزه که بیش از هشت ماه از آغاز آن می‌گذرد، هیچ پیروز قطعی برای آنها به‌همراه نداشته و هیچ نقطه پایانی قابل مشاهده‌ای را برای اشغالگران نوید نمی‌دهد.

در همین ارتباط یکی از رهبران سیاسی گروه مقاومت فلسطین در مصاحبه با یک رسانه مطرح قطری عنوان کرد که تمایل بنیامین نتانیاهو برای ادامه جنگ غزه صرفاً برای بازگرداندن اسرای خود طبق آتش بس ۴۲ روز برای تحقق اهداف خوداست و تا زمانی که تل آویو شروط مقاومت در توقف کامل جنگ و خروج از نوار غزه را طبق سندی روشن و بدون هرگونه ابهام امضا نکند، مقاومت هرگز تن به خواسته اشغالگران نخواهد داد.

محمد الهندی در مصاحبه با الجزیره عنوان کرد که دستیابی به توافق مبادله اسرا، جز با توقف جنگ و خروج کامل اشغالگران از نوار غزه ممکن نخواهد بود.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد که نتانیاهو در پی تداوم جنگ و نسل‌کشی در غزه است.

الهندی گفت: نتانیاهو به علل سیاسی و ایدئولوژیک نمی‌خواهد جنگ را متوقف کند.

وی تصریح کرد که نتانیاهو را در میدان جنگ می‌توان تحت فشار قرار داد.

این رهبر جهاد اسلامی خاطر نشان کرد که رژیم اشغالگر دچار حالت فرسایشی شده و حتی در صورت انتقال به مرحله سوم جنگ هم کاری از پیش نخواهد برد.

محمد الهندی بیان کرد که رژیم صهیونیستی مادامی که بر ادامه جنگ و عدم خروج از نوار غزه اصرار داشته باشد، به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

الهندی گفت: آنچه در میدان نبرد اتفاق می‌افتد، بر مذاکرات و عرصه سیاسی تأثیرگذار خواهد بود. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده